lepak la sesuka hati korang...
 
HomeFAQRegisterLog in

Share | 
 

 EZUFES PROJECT 2010

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ezuone
Manager Teganu


Posts : 12
Join date : 2010-01-30
Age : 59
Location : Ganu

PostSubject: EZUFES PROJECT 2010   Thu Feb 18, 2010 1:05 am

Tersebut lah kisah.... sebulan sebelum itu hari raya korban, hamba duduk termenung seorang diri menghadap kereta kesayangan... Melalui renungan hamba kereta hamba perlu perubahan.. kerananya bumper belakang kurang sesuai la dengan depan.... maka terpaksalah hamba berkorban... = lagu berkorban apa sahaja.... Kereta kesayangan dimasukkan untuk pembedahan plastik:-

PEKARA YANG PERTAMA - BUMPER DEPAN

Oleh kerana berkenankan bumper baru dekat kereta taiko, Hang AerY... maka hamba membuat keputusan untuk menukarnya... Taiko jgn marah aaaa...
so itu Hang Hisyam juga la menolong hamba cari itu bumper....

PEKARA YANG KEDUA - SIDE SKIRT

Direnung-renung rs dah xmasuk dengan bumper belakang, maka hamba membuat pilihan untuk memilih ing punya skirt.....ini hamba merantau untuk mencari.....

PEKARA YANG KETIGA - RIM 17"

Memandangkan hang shah telah menyuarakan pendapat dan diatas pertolongannya, hamba telah ke rawang untuk mencari rim bau untuk buah hati hamba.....

PEKARA YANG KEEMPAT - COLOUR BODY

Oleh kerana sanggup korban kan apa sahaja, selepas mencari-cari pekara diatas maka kereta pun masuk untuk menukar colour. ibarat orang putih nak nampak gelap sikit..... merantau la hamba mencari Pusat Pembedahan di Terengganu.....

PEKARA YANG SELANJUTNYA - MASIH DIPIKIRKAN....




[img]






EZUFES PROJECT 2010 masih lagi dalam penambakbaikan dari semasa ke semasa, hamba akan canangkan kemudian...

grin
Back to top Go down
shooke



Posts : 683
Join date : 2009-11-21

PostSubject: Re: EZUFES PROJECT 2010   Thu Feb 18, 2010 5:07 pm

abg..... nak tengok yang dalam bleh tak????????? Razz
Back to top Go down
Hellboy
Manager Sabah


Posts : 639
Join date : 2009-11-20

PostSubject: Re: EZUFES PROJECT 2010   Thu Feb 18, 2010 5:23 pm

shooke wrote:
abg..... nak tengok yang dalam bleh tak????????? Razz

knp nk tgk org punya???tgk sndri punya sudah laa....
lucah tul.. wormm
mancengg
Back to top Go down
sleepWalk CaPsuLe



Posts : 691
Join date : 2009-11-20
Age : 31
Location : sg buloh,selangor

PostSubject: Re: EZUFES PROJECT 2010   Fri Feb 19, 2010 7:29 pm

mantap wooo
Back to top Go down
http://www.facebook.com/mohd%20zulhilmy#/home.php?ref=home
Hellboy
Manager Sabah


Posts : 639
Join date : 2009-11-20

PostSubject: Re: EZUFES PROJECT 2010   Sun Feb 21, 2010 12:51 pm

sleepWalk CaPsuLe wrote:
mantap wooo

shooke punya ke, peng tau punya yg mantap????
2 2 suspek tu ada dlm 1 blk msa kat cameron2????
misteri seluar dalam hampir terjawab ni...
Shocked Shocked Shocked
Back to top Go down
sleepWalk CaPsuLe



Posts : 691
Join date : 2009-11-20
Age : 31
Location : sg buloh,selangor

PostSubject: Re: EZUFES PROJECT 2010   Sun Feb 21, 2010 2:01 pm

Hellboy wrote:
sleepWalk CaPsuLe wrote:
mantap wooo

shooke punya ke, peng tau punya yg mantap????
2 2 suspek tu ada dlm 1 blk msa kat cameron2????
misteri seluar dalam hampir terjawab ni...
Shocked Shocked Shocked

hahaha..siapakah itu? on fire
Back to top Go down
http://www.facebook.com/mohd%20zulhilmy#/home.php?ref=home
Ezuone
Manager Teganu


Posts : 12
Join date : 2010-01-30
Age : 59
Location : Ganu

PostSubject: Re: EZUFES PROJECT 2010   Wed Mar 03, 2010 4:45 pm

shooke wrote:
abg..... nak tengok yang dalam bleh tak????????? Razz


Dalam belum untuk tontonan lagi la beb>>>>>>
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: EZUFES PROJECT 2010   Today at 7:55 am

Back to top Go down
 
EZUFES PROJECT 2010
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Untitled Peter Farrelly/Charles Wessler Project
» Rushden Cavalcade 2010
» Millers Collectables 2010-2011 By Judith Miller & Mark Hill
» Jamie Foxx Pre-Grammy Party - Jan 29, 2010
» Golden Globes - January 17, 2010

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GuGuGaGaGombakrianz® - Restricted Area :: My Ride-
Jump to: